Aparcaments per a persones amb mobilitat reduïda a Barcelona



No ho entenc, volia informar-me de com estava l'accessibilitat del recinte ferial de Montjuïc per poder aparcar el cotxe el més a prop possible del lloc on he d'anar i m'he quedat com estava. Em desplaço amb molta dificultat i amb l'ajuda d'un escúter elèctric. Ni al web de la Fira ni el del propi Ajuntament de Barcelona li he sabut trobar cap mena d'informació al respecte.

He pensat que no hi ha cosa millor que parlar directament per telèfon i això he fet. He trucat a un telèfon de l'Ajuntament que m'ha semblat adient pel cas a consultar (perquè al web de la Fira no n'hi he sabut veure cap). M'han adreçat a un altre i cada cop explica que explica... Al final m'han dat un 807...,  amb el que m'ha estat impossible comunicar-m'hi.

Tipa ja de tanta cerca infructuosa he anar a veure Google, i ni ell m'ha pogut ajudar. Ja desesperada he trucat a la meva amiga Anna, que viu a la capital i m'ha dit que ella m'ajudarà. Sort perquè o la informació no hi és o m'hauré de comprar ulleres noves

Progressa o no progressa l'accessibilitat? Sabeu que us dic, que no es pot ser coix a cap preu!!!!!!!